Nuffnang Ads

Monday 19 September 2011

Dulu dapat 3 store feed, sekarang dapat 6 feed in advance!

Ramai ibu yang masih consufe set mana yang nak dicuba
Jom baca info ringkasan dari Kak Long .....

Set Minima

Euphoria Breastfeeding Set [ set B]




Set Medium ialah
1.Euphoria Breastfeeding Set + ESP atau
2.Euphoria Breastfeeding Set + Ostematrix






Set Optimum
Set Tripple M


Harga memang berbeza, namun memadai saya katakan , sekiranya pengambilan set Medium juga banyak membantu.

Antara testi menarik untuk di kongsi:


Ini bukan mustahil.Sekiranya anda mengikut tips yang saya berikan....insyaALLAH anda juga boleh dapat hasil begini :)

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack Shaklee untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70~RM100 per set dan free delivery. Boleh email saya di yummirza@gmail.com atau sms kan kepada saya 012-7247082 atau boleh guna ID saya 852457 di mana2 branch Shaklee berdekatan.


No comments:

Nuffnang Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...