Nuffnang Ads

Thursday 27 October 2011

Eu-Four Pack Boleh Dikongsi Seisi Keluarga

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah semenjak Eu-Four Pack dilancarkan semalam, ramai membuat pesanan terutama kerana ada freegift menarik yang disediakan. Namun tidak kurang ibu2 muda yang bertanya, " Mana satu paling baik set B yang ada Alfalfa atau Set Eu-Four Pack?"

Jawab saya jujurnya, Eu-Four Pack lebih baik dan ianya selamat untuk ibu dan anak. Ini kerana ibu yang menyusu memerlukan tambahan 1000mg kalsium setiap hari dan ini telah lengkap dalam Eu-Four Pack.

Dengan Eu-Four Pack, ibu yang menyusu tidak perlu risau jika mereka mengandung dan mahu meneruskan penyusuan kerana ia selamat untuk bayi juga. Jika set B, alfalfa tidak sesuai dimakan oleh ibu yang menyusu kerana berisiko untuk keguguran.

Namun sekiranya anda seorang yang memang berdisiplin mengamalkan pengambilan kalsium seperti yang disarankan seperti meminum 500ml susu setiap hari maka anda masih boleh teruskan dengan pengambilan alfalfa.

Tidak dinafikan bukan semua ibu atau bayi yang alah dengan alfalfa. Walaubagaimanapun bagi mereka yang alah [ yang mengalami cirit birit selepas pengambilan alfalfa] disarankan mengambil Eu-Four Pack sebagai supplement terbaik untuk terus menjayakan penyusuan.

Eu-Four Pack sesuai untuk :
  • ibu yang mengandung
  • ibu yang menyusukan anak mereka
  • ibu yang sering stress dan keletihan
  • suami yang sering keletihan dan sukar mendapat tidur yang berkualiti
  • sesuai ibu mak dan ayah kita.
  • mereka yang ada masalah sakit pinggang, tumit kaki pecah dan sukar bangun tidur.
Apa kata mereka tentang Ostematrix?







Maka kiranya anda ibu yang menyusu , Eu-Four Pack adalah paling selamat untuk ibu dan anak. Jangan risau jika anda mengandung ketika menyusukan si kecil, insyaALLAH anda masih mampu meneruskan perjuangan.

Sekiranya Alfalfa tidak menjejaskan kesihatan ibu dan anak, anda masih boleh teruskan pengambilan Set Penyusuan iaitu set B.

Credit

Boleh email saya di yummirza@gmail.com atau sms kan kepada saya 012-7247082 atau boleh guna ID saya 852457 di mana2 branch Shaklee berdekatan

No comments:

Nuffnang Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...