Nuffnang Ads

Sunday 9 October 2011

Cantikkan diri sebelum usia 40 tahun.

Bukan terlalu obses untuk cantik @ terlalu obses untuk memulakan bisnes shaklee ni...tapi sebab memikirkan faktor umo yang bakal memiliki pangkal 3 tak kurang dari setahun, yang menyebabkan saya sibuk mencari suppliment yg sesuai.
tanpa sedar gak...setiap hari saya mengambil 8 jenis vitamin..Vitalea, Vita-C, B-Kompleks, Lecithin, GLA, Vit-E, Alfalfa & Ostematrix..saya mulakan pengambilan set optimum 3bulan yg lalu (baru sgt ye kawan2). tp alhamdulillah terasa badan makin segar. cuma sekarang ni tengah berusaha untuk mengurangkan sinus yg ada.hehehe. Dan dlm tempoh 3 bulan ni jugak, ubat doc tak pernah saya telan walaupun sakit kepala @ selsema. Paling best, bila ada yg tegur kulit makin tegang. Alhamdulillah....mudah2an usaha ini berbaloi....amin!

Kalo nak tahu lebih lanjut, apa persediaan yang perlu kita lakukan before 40-an ni..jom bca apa kata shifu Euphoria Group Kami, Kak Norita yg dah lebih 11 tahun dalam dunia shaklee ni...

Masa saya jadi guru tuisyen di rumah dulu, saya ada seorang pelajar perempuan yang mana saya suka melihat wajah emaknya. Wajah mak pelajar perempuan saya ni memang cantik dan paling suka saya tengok ialah beliau nampak muda. Bila berjalan dengan suaminya, orang pasti akan dapat lihat dengan sangat ketara seolah2 pasangan lelaki tadi wanita yang berusia awal 30 an sedangkan kedua-dua pasangan ini telah berumur 50 an ditambah suaminya telah pencen.

Saya menjadikan wanita itu sebagai satu sumber inspirasi untuk saya pastikan yang saya perlu menjaga diri dan kecantikan diri sebelum berumur 40 an nanti. Mana tidaknya, rata-rata wanita menyedari kepentingan kecantikan selepas ditegur oleh suami yang mukanya kelihatan tua atau melihat wajah kawan-kawan se umurnya nampak lebih muda.
Mak saya dulu sendiri berpesan, sebagai isteri walau hanya duduk di rumah dan tidak bekerja, wajib pastikan dirinya sentiasa cantik, badan yang menawan. Mak dah tanamkan dalam minda saya sejak kecil lagi. Oleh kerana itu lah saya amalkan supplement walau dah tidak menyusu.

Alhamdulillah kini hampir semua adik beradik saya amalkan Shaklee sebagai makanan tambahan.Setiap orang mempunyai kekangan tersendiri maka pilihan untuk amik supplement atau tidak bergantung pada cara hidup masing-masing dan hanya kita yang tahu menilai diri kita.

Jika anda merasakan payudara anda mudah kendur, muka tidak tegang, amalkan ESP dan Vit C.
Jika anda merasakan badan anda gempal dan membesar, amalkan Lecithin dan Alfalfa.
Jika anda sering keletihan amalkan Ostematrix
Jika anda mahu kelihatan cantik dan menawan, amalkan GLA dan Vitamin E.
Jika anda seorang isteri yang mahu hebat di depan suami anda, pastikan anda sentiasa cantik dan muda.

Saya tahu ramai yang masih mengganggap supplement itu sesuatu yang membazir....tetapi orang tak sedar kos mencegah lebih murah dari kos merawat.

Percayalah untuk cantik lagi 10 tahun akan datang, ia bermula dari hari ini :)


Apakata cuba dapatkan Euphoria optimum set sebagai permulaan? Jika anda konsisten, akan melihat kesannya dalam 21 hari.
Berminat mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack Shaklee untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70~RM100 per set dan free delivery. Boleh email saya di yummirza@gmail.com atau sms kan kepada saya 012-7247082 atau boleh guna ID saya 852457 di mana2 branch Shaklee berdekatan.

No comments:

Nuffnang Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...